Tavoitteenamme on tehdä Instabankista aiempaa parempi pankki juuri sinulle!
Haluamme kehittyä ja parantaa palveluitamme jatkuvasti. Siinä onnistuaksemme meidän on kuunneltava asiakkaitamme – sillä teidän mielipiteillänne on väliä!
Instabank on saanut asiakkailtaan Trustpilot–asiakasarvostelusivustolla 4,7 tähden arvosanan tarjolla olevasta viiden tähden kokonaispotista. Hyvä arvosana, mutta haluamme yltää vielä parempaan.
2018-2020 vuotuisissa asiakastyytyväisyyskyselyissä asiakkaamme ovat kuvanneet Instabankia useimmiten sanoilla: helppo, luotettava ja nopea.
Vaivatonta pankkiasiointia
Helppous ja nopeus kulkevat punaisena lankana toiminnassamme, ja visionamme on tarjota markkinoiden paras asiakaskokemus. Haluamme olla asiakkaillemme luotettava kumppani, jonka kanssa arjen raha-asioiden hoito on vaivatonta.
Olemme mielellämme mukana mahdollistamassa asiakkaittemme pieniä ja suuria tavoitteita. Siksi panostamme erityisesti saavutettavuuteen, asioinnin helppouteen ja myönteisen asiakaskokemuksen luomiseen.
Instabankin tuotteet ovat joustavia. Lainat ovat vakuudettomia luottoja, joihin ei vaadita takausta. Sinun ei siis tarvitse pantata taloasi tai autoasi saadaksesi lainan meiltä. Vakuudettoman lainan korko on tavallista vakuudellista pankkilainaa korkeampi, mutta kuitenkin alhaisempi kuin useimmissa luottokorteissa.
Instabankin säästötilillä puolestaan saat rahoillesi turvallisesti hyvän korkotuoton ilman talletuksille asetettuja määräaikoja tai minimirajoja. Tarjoamme säästötiliasiakkaillemme yhden markkinoiden parhaista talletuskoroista. Instabank kuuluu Norjan talletussuojan piiriin, joka turvaa säästöt 100 000 euroon asti.
Kuuntelemme asiakkaitamme
Trustpilot-palautteen lisäksi keräämme asiakkailtamme mielipiteitä vuotuisella asiakastyytyväisyyskyselyllä. Lähetämme kyselyn koko asiakaskunnallemme ja palautteen antaminen vie vain pari minuuttia. Saamme asiakastyytyväisyyskyselyn kautta arvokasta tietoa asiakkaittemme toiveista ja mielipiteistä.
Kuuntelemme mielellämme myös sinun palautettasi.
Olemmeko helposti tavoitettavissa, ja onnistummeko miellyttävän asiakaspalvelukokemuksen luomisessa?
Ovatko tuotteemme toimivia, onko hakuprosessimme sujuva, ja saako meiltä vastauksen ripeästi?
Asiakaspalautteen kuunteleminen ohjaa toimintaamme ja auttaa meitä kehittämään Instabankista entistäkin paremman pankin arjen tarpeisiin. Panostamme toimintamme kehittämiseen, jotta pystymme vastaamaan asiakkaittemme odotuksiin parhaalla mahdollisella tavalla.
Kilpailu on pankkialalla kovaa ja asiakkailla monia vaihtoehtoja. Digitaalipankkina haluamme olla helposti saatavilla oleva, mutkaton ja selkeä toimija. Sen vuoksi onkin fiksua kuunnella palveluiden käyttäjien mielipiteitä.
Vuoden 2020 asiakastyytyväisyyskyselyn vastaajista kokonaiset 87 % kertoi arvostavansa Instabankissa juuri saavutettavuutta, asioinnin helppoutta ja myönteistä asiakaskokemusta.
Jatkuva kehitystyö
Mottomme Instabankissa on:
“Me emme ajattele kuin pankki, ajattelemme kuin sinä!”
Juuri siksi pidämme asiakkailta saatua palautetta niin suuressa arvossa. Vastaanotamme mielellämme palautetta sekä kaikilta palveluistamme kiinnostuneilta että uusilta ja vanhoilta asiakkailtamme.
Näin pystymme parhaiten vastaamaan asiakkaiden vaatimuksiin ja odotuksiin sekä palvelun että tuotteiden osalta. Otimme esimerkiksi e-laskun käyttöön, koska niin moni asiakkaistamme sitä toivoi. Jatkamme samalla tiellä ja pyrimme tuomaan palveluvalikoimaamme ratkaisuja, jotka toimivat asiakkaittemme mielestä parhaiten.
Kehitystyö siis jatkuu, jotta saamme tehtyä pankkipalveluiden käytöstä mahdollisimman helppoa. Arjen kiireiden keskellä pankkiasioinnin pitää olla sujuvaa ja joustavaa – riippumatta siitä tapahtuuko asiointi puhelimessa, sähköpostitse tai verkkopankin kautta.
Mitä mieltä sinä olet?
Heräsikö sinulla kysymyksiä tai haluatko antaa palautetta? Kuulemme sinusta mielellämme.
Asiakaspalvelumme palvelee 10-16 joka arkipäivä. Voit lähettää palautetta verkkosivujemme kautta.
Insta-blogi – hyödyllisiä vinkkejä arjen taloudenhallintaan!
Lainaesimerkki: 10 000 euroa, 10 vuotta, 120 maksuerää, todellinen vuosikorko 15,39 %, nimelliskorko 13,49 %, kulut: 8 975 euroa ja yhteensä: 18 975 euroa.