Instabank täyttää kaksi vuotta

Tänään on kulunut tasan kaksi vuotta siitä päivästä kun Instabank aloitti toimintansa ja vastaanotti ensimmäiset asiakkaansa. Visionamme Instabankissa on tarjota asiakkaillemme markkinoiden paras asiakaskokemus tekemällä pankkipalveluiden käytöstä helppoa.

Kahden vuoden jälkeen tavoitteemme ja visiomme on nykyhetkessä yhä muuttumaton – pyrimme helpottamaan asiakkaidemme arkea ja olemaan heille avuksi pienten ja suurten tavoitteiden toteuttamisessa. Digitaalisia laina– ja säästöratkaisuja tarjoamalla voimme panostaa palveluidemme helppouteen ja saavutettavuuteen, sillä nämä asiat hyödyttävät mielestämme kaikkia kiireisessä arjessa.

Instabank on monista muista kaksivuotiaista poiketen välttynyt uhmaiältä –arjestamme löytyy sen sijaan kyllä vauhtia ja jatkuva kehitystyömme on vikkelää.

– On hienoa pysähtyä hetkeksi arvostamaan sitä, kuinka pitkälle Instabank on matkannut kahden viime vuoden kuluessa, mutta on kuitenkin vielä jännittävämpää suunnata katseensa tulevaisuuteen, toteaa pankinjohtaja Robert Berg. Keskittyminen toimivien, helppokäyttöisten digitaalisten ratkaisujen ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen toteuttamiseen antaa meille erityisen hyvät mahdollisuudet vastata asiakkaidemme tarpeisiin myös tulevaisuudessa.

Aiomme jatkossakin keskittyä arjen esteiden poistamiseen ja mahdollisimman hyvän asiakaskokemuksen luomiseen. Asiakkailtamme saamamme palautteen perusteella voimme ylpeinä todeta löytäneemme oikean tien! Täällä voit lukea asiakkailta saamiamme palautteita.

Tänään siis juhlimme ja lähetämme asiakkaillemme suuret kiitokset siitä, että he valitsivat juuri meidät.

Me Instabankissa emme ajattele kuin pankki. Ajattelemme kuin sinä.

Les mer om:

Inspiroidu